فروشگاه آنلاین ضروری
بستن
(0) مورد
سبد خرید شما خالی است.
دسته بندی ها
    فیلترها
    تنظیمات
    جستجو

    حمل و نقل و بازگشت

     

    یکی از اهداف بسیار مهم "سامانه ضروری" در راستای تجارت الکترونیک در فروشگاه "ضروری"، رضایت مندی یکایک مشتریان است و به همین علت، "ضروری" در تلاش است تا هر سفارش در مناسب ترین شرایط به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان پس از خرید و ثبت نهایی سفارش خود، بنا به مسائل مختلف (اعم از اشکال و عیوب در کالای دریافتی و یا انصراف مشتری از خرید و مسائل دیگر) ممکن است در مراحل مختلف از ارسال، دریافت و یا استفاده از محصول (پس از وصول کالای سفارش شده) تصمیم به انصراف از خرید خود نمایند، مشمول ۷روز ضمانت بازگشت کالا می شوند.

    شرایط عمومی

    لطفاً قبل از هر اقدامی با پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.

    هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

    در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

    نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری بر روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش شدن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

    اگر کالای خریداری شده همراه با هدیه ارسال شده باشد، بازگرداندن هدیه به همراه آن الزامی است.

    شرایط اختصاصی

    در صورتی که کالای خریداری شده ارسال نشده باشد:

    امکان انصراف از ارسال کالا توسط"سامانه ضروری" ، بدون هرگونه هزینه اضافی وجود خواهد داشت. این امکان از طریق اطلاع تلفنی به امور مشتریان و سپس ارسال درخواست انصراف در اسرع وقت از طریق پست الکترونیک ثبت شده مشتری همراه با جزئیات سفارش (شماره پیگیری سفارش، تاریخ و مبلغ) به نشانی پست الکترونیکclaim@zarooree.ir  امکان پذیر است.

    پس از تأیید انصراف از ارسال کالا، همکاران امور مشتریان "سامانه ضروری" جهت هماهنگی عودت وجه سفارش، از طریق اطلاعات تماس مشتری اقدام خواهند نمود.

    در صورتی که کالای دریافتی معیوب باشد:

    اشکال و یا ایراد کالا می بایست حداکثر تا ۷روز کاری پس از دریافت کالا اطلاع داده شود.

    لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول یا محصولات ارسال شده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

    استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود عودت داده شود.

    توجه: این سرویس، اشکالا‏ات ظاهری از قبیل شکستگی، خط و خش و مانند آن بر روی کالا که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی‏‏‌شود. «استفاده نادرست پس از تحویل کالا» شامل مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی نادرست، کاربرد غیرمعمول و نگهداری و استفاده متفاوت با توصیه سازنده کالا (در صورت قیدشدن در کاتالوگ یا برگه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

    اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:

    وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

    اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

    در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

    اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:

    آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.

    با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله، به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

    کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش ارسال شود.

    در صورتی که آسیب‏‌، در زمان تحویل قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد بازگردانده شود.

    نحوه ی ارسال کالا

    برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و هدیه، موارد اضافی و همراه با کالا نیز به همراه آن ارسال شود.

    از آنجا که نوشتن توضیحات، آدرس، برچسب و یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد، در صورت لزوم توضیحات خود را پشت فاکتور خرید و یا کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

    فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.

    اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

    در صورت سکونت خارج از شهر تهران، جهت سهولت و تسریع در روند عودت وجه، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تأیید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

    اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با قسمت خدمات پس از فروش هماهنگ بفرمایید.

    از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

    بسته را به آدرس پستی مندرج در صفحه تماس با ما ارسال نمایید.

    هزینه ی ارسال کالا

    – اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش “سامانه ضروری" برسد، هزینه‌های ارسال به عهده "سامانه ضروری" است.

    برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت ارسال گردد.

    در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط "سامانه ضروری" ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

    روند رسیدگی به درخواست بازگشت کالا

    پس از بررسی ایرادها و مشکلات اعلام شده توسط مشتری، اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط "سامانه ضروری" تأیید شود، کالا – در صورت موجودی کالا – تعویض خواهد شد و یا در صورت درخواست کتبی مشتری، وجه کالای مرجوعی به حساب مشتری واریز می‌ گردد.

    قابل ذکر است اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و "سامانه ضروری" در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا، هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا – درج شده در فاکتور – را به مشتری می پذیرد.

    پس از دریافت و پذیرش کالا، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، اعلام نظر نهایی خدمات پس از فروش – با توجه به لزوم بررسی رویه های استاندارد با شرکت تولیدکننده در برخی موارد – ممکن است بین ۲۴تا ۴۸ساعت کاری به طول بیانجامد.

    از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷روز کاری، مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

    لطفاً درخواست خود را از طریق تماس تلفنی و یا تکمیل فرم در صفحه «تماس با ما» به بخش خدمات پس از فروش "سامانه ضروری" ارسال نمایید.

    تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنیhttp://zarooree.irاست. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره نحوه بازگشت کالا یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع پیگیری موضوع یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.

    جهت ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به  info@zarooree.ir  ایمیل ارسال کنید.
    همچنین درخواست بازگشت کالای خود را فقط به ایمیل آدرس   claim@zarooree.ir ارسال فرمایید.